TEH BERSAMA DATIN SALLY DAN MISS J



Okay, Datin Sally dan Miss J tak ada kena mengena langsung dengan mana-mana Datin (hidup atau mati) tapi kelahiran dua-dua watak ini ialah daripada pemerhatian afiq di Starbucks pada satu petang yang berderai-derai di tempat shopping orang berada Empire Gallery. Contradiction.

Afiq perasan yang datin-datin yang afiq pernah terserempak amat suka show off tempat percutian mereka. France, Italy, Amsterdam, Fiji, Mauritius, Alor Setar tak pernah pulak. Barang-barang branded letak tepi, tak penting tapi scarf, pen dan accessories yang dibeli di kedai kraf negara-negara yang dilawat yang akan jadi barang show-off yang utama.

Geng datin-datin memang jarang berjumpa jadi kalau coffee bersama-sama, semua pakat potong line masing-masing. Semestinya Datin yang alpha dominant yang akan ada kuasa memotong conversation datin-datin yang lain dan mereka akan menghabiskan 3-4 jam memotong cakap satu sama lain sampailah semua datin menghembus nafas lega. Setelah puas orgasm menjaja nama-nama negara, tiba-tiba ada panggilan misteri di Blackberry. Sudah tibanya untuk mengumpul pengalaman baru untuk coffee bulan depan!

Minggu ini afiq nak cerita sikit sisipan percakapan yang afiq dengar iaitu Multiculturalism. Tiap-tiap datin ala-ala educated semuanya berforum tentang pentingnya bercampur dengan kaum lain tapi bila satu datin yang paling malu-malu beritahu yang anak dia berkawan dengan pemuda Somalia di England, tiba-tiba malaikat lalu di Starbucks. Senyap macam kubur cina baik. Datin, datin....

6 comments:

Anonymous said...

keep up d good work!!!

una berry said...

OMG!
u're really rocks Datin Sally and Miss J
though they irks me a bit, it was damn funny!
keep it up Afiq

Kaoru said...

ur videos now cam shane dawsons video

Anonymous said...

but i'm just wondering...
why miss J said "since I divorced..."
she still miss or act stupidly as a miss...hahaha
btw, the video clip so great...wish u could make more....hehehe

Afiq Deen said...

Afiq baru googled Shane Dawson tadi. You could say that it's very similar to some of his transgendered roles. But actually, what inspired me was Dee and Moon's datin interview in Jangan Ketawa.

J is a Janda bimbo yang gatal lagi absent-minded hehe. Don't worry. More Datin Sally and J next time!

Kaoru said...

Anyway afiq do keep it up and i hope to see more videos from Datin J n Miss Sally, and of course from u as well :p

Klakar giler , n i see from ur comments in utube pon ckp Shananay version Muslim.

Miss u in ym/msn