I ACCIDENTALLY MASTURBATED



Don't worrylah. By now you should already know that the video has nothing to do with Rosmah masturbating. Okay, euw. Ya, mental imej itu akan berkekalan sekurang-kurangnya sehingga seminggu!

Adakah anda tahu yang 96% remaja dalam lingkungan umur 14-18 tahun melakukan onani setiap hari? Serius afiq tak tipu. Afiq pun dapat maklumat ni sewaktu sex education class yang berlangsung 3 tahun berturut-turut di sekolah dulu. Memang hakikatnya, semua lelaki yang anda kenal dalam linkungan umur ini kuat toceng. Jangan marahkan mereka. Mereka buat semua ini supaya anda tak payah layan nafsu mereka yang membuak-buak. Kepada kaum wanita di luar sana, don't judge lah.

Organ seks anda didalam badan. Organ seks lelaki pula diluar. Sudahlah exposed, lepas tu sentiasa bergesel dengan seluar dan seluar dalam yang ketat. Cuba bayangkan kalau anda sendiri ada unsur stimulan (seperti dildo berbateri.. google jangan tak google) yang operational 24 jam berturut-turut? Tak ke anda jadi miang sambil bergesel-gesel di tepi pintu sambil meniup butterfly kisses pada pakcik jual ais krim atau abang postman.

So sebaiknya, janganlah ganggu 'alone time' remaja lelaki yang anda kenal. Kalau mereka nak pergi buang air kecil pukul 1.30 pagi selepas tengok movie Twilight janganlah marah kalau 10 minit kemudian mereka bagi alasan yang mereka sakit perut. Atau pun kalau mereka mandi sampai sejam tu, faham-fahamlah ye. Satu lagi kalau malam-malam mereka tiba-tiba kunci pintu selama 20-40 minit. Kalau ye pun nak ambil barang janganlah ketuk pintu macam She-Hulk sebab jikalau anda berbuat demikian, kaum Hawa akan dikaitkan dengan ketakutan terhadap seks maka Salim akan perlahan-lahan menjadi Sally.

Tapi jangan risau, selepas 18 tahun, remaja-remaja lelaki akan boleh control nafsu belia mereka. Waktu ni anda, kaum perempuan pula akan jadi teramat gatal sebab sudah cukup umur biological untuk mendapat anak. Akan tetapi, anda tidak akan meluahkan perasaan seksual ini dengan cara seksual tapi dengan cara emotional seperti sengaja membuahkan konflik dalam relationship, bergossip tentang rakan sekelas yang tak bersalah, membawa kereta dengan perlahan supaya menjengkelkan orang belakang dan menonton drama swasta religiously untuk mencari idea baru untuk drama anda sendiri.

Itu sahaja alkisah afiq pada minggu ini. Afiq akan bersandiwara lagi minggu depan dengan entry blog dan vlog yang baru. Now be a good chap/lass and Like my facebook page and Subscribe my youtube channel.

Oh ya, berhati-hati dengan fakers. Ada 2 account youtube yang menyamar jadi Afiq so jangan berkawan dengan account aflqsays (L dan bukan I) atau afiqsays hater. Mereka ni haters atau dalam kata lain, confused fans.

12 comments:

una berry said...

nais!
the cat is damn adorable!

LoLLy~ said...

hahaha, u better not sing afiq, ckp biase2 lagi sedap kot :P

Afiq Deen said...

Oh trust me I will NEVER sing in public.

Anonymous said...

wow i've never seen this side of you b4. u r now a bit approachable. last time i am always so afraid to comment or even get in contact with u because i know u r extremely smart n talented.

now i still think ur super smart n talented but ur way more approachable too. thumbs up

afiqisthehotstuff said...

hey hot stuff, u misspelled 'elated'

Afiq Deen said...

You think I'm smart? Hahaha think again!

Oh yeah, I did! Dang...

Ann Alien said...

Oh man. Yesterday while I was hanging the laundry, I was absentmindedly singing "I accidentally masturbated" and my ibu was all, "Astaghfirullahalazim apa yang kau nyanyi tuuuuu!"

Thanks, Afiq.

Anonymous said...

Afiq pula toceng berapa kali seminggu?

Miss Aida said...

LOL. Hilarious as usual!

.. Don't get haters. Why? All that energy - like you said, better off doing more positive things to benefit the community et cetera.

Anoneemus™ said...

Wait, can i have ur english blog url?

Anonymous said...

Greatings, Todo dinŠ±mica y muy positiva! :)
Gracias

[url=http://overapidcom.no-ip.info/]Ivan[/url]

Anonymous said...

Couldnt agree more with that, very attractive article